Способи поповнення рахунку

поповнити рахунок

Поповнення рахунку банківською платіжною карткою через oplata.lifecell.com.ua.

Головні переваги:

Сума поповнення через oplata.lifecell.com.ua від 1 до 500 грн.

Для поповнення рахунку в режимі онлайн через систему oplata.lifecell.com.ua можливо

використовувати картки Visa, MasterCard і Maestro випущені всіма українськими банками, а також банками Азербайджану, Республіки Білорусь, Казахстану та Росії.

Комісія при поповненні не знімається.


запитання та відповіді

 

На яку суму можна поповнити рахунок в режимі онлайн?

Через oplata.lifecell.com.ua сума поповнення складає від 1 до 500 грн.

Цілодобову підтримку платежів через oplata.lifecell.com.ua здійснює ТОВ «лайфселл» та АТ «Райффайзен Банк Аваль»:

  • з питань неможливості поповнення рахунку з причини негативної відповіді від банка прохання звертатися до банка, який випустив вашу картку;
  • з питань неможливості поповнення рахунка з технічних причин, прохання звертатися до контакт-центру ТОВ «лайфселл» за телефонами 0 800 20 5433 — безкоштовно зі стаціонарних, 5433 — з мобільного lifecell;
  • з питань проведення платежів (списання коштів з банківських карт) прохання звертатися до АТ «Райффайзен Банк Аваль» за телефонами: 0 (800) 500-738 або 495 91 91 (для м. Києва).
Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Хто може скористатися поповненням рахунку в режимі онлайн?

Будь-який абонент lifecell незалежно від форми обслуговування (передоплата або контракт), а також абоненти, що використовують віртуальні номери. Скористатися послугою можна як в Україні, так і за її межами через мережу Інтернет.

ДО УВАГИ абонентів, що обслуговуються на умовах договору:

Абоненти, що обслуговуються на умовах договору можуть внести гроші як на загальний рахунок договору, так і на рахунок окремої лінії:

  • для внесення грошей на рахунок окремої лінії необхідно вибрати і заповнити розділ «Номер телефону»;
  • для внесення грошей на загальний рахунок договору потрібно вибрати і заповнити поле «Номер контракту», у цьому разі гроші надійдуть на рахунок вказаного договору.
Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Які банківські платіжні картки можна використовувати для поповнення рахунку в режимі онлайн?

Для поповнення рахунку в режимі онлайн через систему oplata.lifecell.com.ua можливо використовувати картки Visa, MasterCard і Maestro випущені всіма українськими банками, а також банками Азербайджану, Республіки Білорусь, Казахстану та Росії.

Якщо картка випущена в іноземній валюті, то з карти буде списана сума у тій валюті, в якій її видано, а компанія, що обслуговує поповнення рахунку в режимі онлайн, отримає відповідну суму в гривнях, за курсом платіжної системи (приблизно дорівнює курсу НБУ).

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Що таке CVV2 код?

Код CVV2 знаходиться у полі підпису на зворотному боці твоєї картки та являє собою три цифри після її номера.

Якщо твоя картка не має CVV2-коду, ти можеш дізнатися його у службі клієнтської підтримки банку, що випустив твою картку, за телефоном, надрукованим на зворотному боці твоєї картки.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як можна дізнатися, що гроші перераховано на рахунок?

Твій рахунок буде поповнено протягом декількох хвилин. Ти можеш дізнатися про баланс рахунку:

  • набравши *111#;
  • вибравши Balans у lifecell menu твого телефону;
  • набравши 111.
Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Які гарантії безпеки проведення платежів?
  • Відповідальність за проведення платежів несе АТ «Райффайзен Банк Аваль», на підставі договору інтернет — еквайрингу с компанією ТОВ «лайфселл»;
  • Безпека щодо проведенням платежів, зберігання, обробки, передачі та управління даними власників платіжних карток забеспечуєстя наявністю у ТОВ «лайфселл» сертифіката PaymentCardIndustryDataSecurityStandard (PCIDSS);
  • АТ «Райффайзен Банк Аваль», надає платникам цілодобову підтримку з приводу проведення платежів (списання коштів з банківських карток).

Увага!

Використання чужої картки або її реквізитів без дозволу власника вважається шахрайством і переслідується законом. Під час здійснення платіжних операцій фіксується інформація, яку може бути використано для викриття шахрайства і доказу неправомірних дій.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Яка комісія стягується з кожного платежу?

При поповненні рахунку через oplata.lifecell.com.ua та через додаток Mій life:) комісія з платежів не стягується.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як налаштувати регулярний платіж?

Новинка! Більше не потрібно турбуватися про своєчасне поповнення рахунку! Активуй безкоштовну функцію «Регулярний платіж» через PrivatBank, Portmone.com або EasyPay.

Зробити необхідні налаштування для регулярного списання суми поповнення з твоєї платіжної картки ти можеш:

  • в Privat24 потрібно при створенні шаблону регулярного платежу обрати період оплати «Довільний період» і вказати кількість днів
  • на сайті EasyPay потрібно обрати «Регулярні платежі» потрібно обрати опцію «Кожен N день» в полі «Періодичність»
  • на сайті Portmone потрібно обрати розділ «Автоматична оплата» і тип автоплатежу «Автоплатіж за розкладом»

Тобі надається повний контроль над сервісом — активація / деактивація сервісу, реєстрація / заміна платіжних карт, зміна налаштувань (сума поповнення, день та інтервал поповнення).

Послуга не тарифікується. Поповнення без зовнішньої комісії.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як налаштувати автоматичний платіж?

З 14.01.2013 для абонентів lifecell стала доступною нова послуга «Автоплатіж», яка дозволить автоматизувати поповнення рахунку при досягненні мінімальної суми на ньому. Абонентам надається можливість обрати ліміт поповнення, а також суму, на яку буде поповнено рахунок при досягненні цього ліміту (наприклад, якщо баланс абонента становить 3 грн., то рахунок автоматично буде поповнено на 10 грн. і т.д.).

Для активації послуги потрібно набрати з мобільного *115# кнопка виклику, та обрати в меню «Автоплатіж».

Дана послуга доступна через системи Portmone та EasyPay. Для цього необхідно пройти реєстрацію на сайті www.portmone.com.ua, або за коротким номером 4012. Реєстрацію у системі «EasyPay» можна пройти на сайті www.easypay.ua.

Послугу можна активувати для свого номера, а також максимум для п’яти інших номерів.

Номер телефону вказується у форматі 380Х3ХХХХХХХ.

Сума платежу може бути від 1 до 999 гривень.

Сума ліміту, при якому буде здійснюється поповнення, може бути від 1 до 999 гривень. При зарахуванні коштів на рахунок, абонент інформується за допомогою SMS.

В меню «Управління сервісом» ти можеш переглянути список абонентів, для яких було активовано послугу «Автоплатіж», а також переглянути статус послуги для твого номеру та інших номерів.

Платіж проходить в режимі реального часу. Для підтвердження успішності платежу абонент отримує SMS-сповіщення.

Послуга не тарифікується. Комісія при поповненні не знімається.

Безпека всіх транзакцій через «Portmone.com» гарантується сертифікатом стандарту Payment Card Indrustry Data Security Standart (PCI DSS).

Безпека всіх транзакцій через «EasyPay» гарантує Фінансова компанія «Контрактинговий Дом», яка має Ліцензію Держфінпослуг на переказ коштів серії АВ № 518407 від 28.01.11. Безпека взаєморозрахунків забезпечується технологією 3D Secure у відповідності до стандартів Verified by Visa та MasterCard SecureCode.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
 

Текст помилки

Коментар

відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту

Увага789789


Если Вы были автоматически перемещены на данную страницу, значит в данный момент Вы используете устаревшую версию Интернет браузера, которая технически больше не поддерживается производителем и порталом lifecell.com.ua