Дешевий роумінг

ДЛЯ ДЗВІНКІВ У РОУМІНГУ
Дзвоніть у роумінгу значно дешевше





Детальніше

0 грн/хв на lifecell

Від 0,31 грн/хв за кордон

Без абонплати

ДЛЯ ДЗВІНКІВ У РОУМІНГУ

Часто телефонуєте у роумінгу? 
Замовте додаткові послуги до вашого тарифного плану, якщо ви перебуваєте у роумінгу час від часу.

ПОСЛУГА «LTE РОУМІНГ»

Спробуй мобільний інтернет в найшвидших мережах світу!

Тариф відповідно до наявних у абонента роумінгових послуг.

БЕЗКОШТОВНІ 100 МБ щодня в мережі Turkcell в Туреччині в рахунок абонентської плати.

Детальніше

 

ПОСЛУГА «ДЕНЬ РОУМІНГУ»

  • Повний пакет послуг роумінгу у Білорусі всього за 49 грн/день!
  • В пакет включено 50 вхідних та 50 вихідних хвилин, 50 МБ та 50 СМС.
  • Без плати за з’єднання.
  • Для тарифних планів з денним та 30-денним платежем.

Детальніше

 

Мандруйте з lifecell

На сьогоднішній день lifecell забезпечує послуги роумінгу своїм абонентам в мережах 397 роумінг-партнерів по всьому світу, і їх кількість постійно зростає. Це дає можливість кожному абоненту користуватися найвигіднішими роумінг-пропозиціями та завжди залишатися на зв’язку.

У найпопулярніших країнах діють спеціальні пропозиції з дешевими тарифами на дзвінки та Інтернет у роумінгу, в інших країнах використовуються стандартні тарифи роумінгу.

Інформацію про усіх наявних роумінг-партнерів lifecell та перелік доступних в їхніх мережах послуг, а також перелік доступних послуг у роумінгу можна знайти за посиланням:

Детальніше

 

запитання та відповіді

 

Перш ніж вирушити у подорож

Пользоваться роумингом вместе с lifecell – просто! Эта услуга со стандартными условиями тарификации уже подключена по умолчанию всем абонентам, которые обслуживаются на условиях предоплаты и не требует никаких дополнительных действий. Пополните счет и пользуйтесь роумингом.

Для использования услуг роуминга и предотвращения непредсказуемых затрат во время зарубежных поездок перед отъездом за границу важно выполнить ряд простых рекомендаций:

  • Выберите выгодное предложение для роуминга в той стране, куда вы отправляетесь, 
  • Ознакомьтесь со стандартными тарифами на услуги мобильной связи в роуминге в этой стране,
  • Убедитесь, что вы имеете достаточно средств на Вашем основном счету для использования услуг роуминга,
  • Убедитесь, что на Вашем телефоне не установлены  запреты на звонки, SMS или Интернет, при необходимости, отмените. Детальней о том, как это сделать читайте в разделе «Вопросы и ответы»,
  • Проверьте настройки услуги Интернет и автоматического обновления программ через Интернет в смартфоне, чтобы предотвратить непредвиденные расходы, ведь смартфон может использовать Интернет-трафик без вашего ведома,
  • Проверьте наличие сервисов, которые поддерживает ли тот или иной роуминг-партнер lifecell в стране, куда вы направляетесь,
  • Внимательно проверьте и, при необходимости, отмените все активные типы переадресации на Вашем номере. Детальней о том, как это сделать читайте в разделе «Вопросы и ответы».

Наслаждайтесь путешествием с lifecell!



Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як перевірити та поповнити рахунок у роумінгу?

Для перевірки рахунку набирайте код *111# та кнопку виклику. Запит безкоштовний.

Збираючись у подорож, радимо придбати запасну скретч-картку (картку поповнення рахунку) на випадок, якщо Вам потрібно буде поповнити рахунок, перебуваючи за кордоном. Якщо ж скретч-карти з собою немає, Ви завжди можете поповнити рахунок за допомогою платіжної карти Visa, Visa Electron і Master Card через Інтернет одним із таких способів:

  • На сайті lifecell у розділі «Поповнення рахунку». Комісія за поповнення не стягується.
  • Через мобільний додаток «Мій lifecell», який рекомендуємо встановити перед від’їздом. Доступний для телефонів на базі iOS та Android.
 
Корисні номери

Перевірка балансу рахунку

*111#

Голосове меню для поповнення рахунку банківською карткою без комісії

4012

Номер вашого телефону і тарифний план

*161#

Перевірка балансу послуг, що надаються за умовами тарифного плану

або додатково замовлених (залишок пакетних хвилин, SMS, МБ Інтернет та ін.),

а також терміну дії номера

*121#

Меню управління замовленими послугами, за яким можна дізнатися перелік

активних послуг, термін їх дії, а також відключити послуги

*112#

Меню зручного замовлення додаткових послуг

*123#

Меню зміни мови інформаційних SMS від lifecell

*133#

 
Як тарифікується переадресація у роумінгу?

Лише безумовна переадресація, тобто переадресація всіх викликів, не потребує додаткової оплати в роумінгу. У випадку ж, якщо ввімкнена переадресація за умовами «Немає відповіді», «Недоступний» чи «Зайнято», то тарифікація такого переадресованого виклику буде здійснюватися як два дзвінка одночасно - вхідний дзвінок у роумінгу та вихідний дзвінок у роумінгу.  

Зверніть увагу! Переадресація за умови «Зайнято» означає, що якщо Ви розмовляєте з кимось по телефону та послуга утримання виклику у Вас не активована, то замість гудків «зайнято» вхідний виклик автоматично буде переадресовуватися на встановлений Вами номер телефону, тобто буде спрацьовувати умовна переадресація. Також, у випадку відхилення вхідного виклику, шляхом натискання кнопки завершення виклику, дзвінок автоматично буде переадресовуватися на Автовідповідач, тобто буде спрацьовувати умовна переадресація. Тарифікація такого виклику буде здійснюватися як вхідний дзвінок у роумінгу та вихідний дзвінок у роумінгу.

Щоб скасувати всі типи переадресації, наберіть ##002# і натисніть кнопку виклику.

 
Переадресація з номеру іншого мобільного оператора

Якщо ти користуєшся послугами іншого мобільного оператора, але вирушив у подорож з SIM-карткою lifecell і бажаєш в роумінгу отримувати дзвінки, які надходять на твій номер іншого оператора, набери на телефоні з SIM-карткою іншого оператора комбінацію **21*+380ххххххххх#,

де: +380ххххххххх - твій новий номер «Легкий роумінг».

Для того, щоб відмінити переадресацію, набери на телефоні іншого оператора наступну комбінацію: ##002#.

 
Як підключити та відключити послугу "Інтернет в роумінгу"?

Для підключення послуги оберіть один з варіантів:

  • Набери *123*74#, натисни кнопку виклику і підтверди свій запит.
  • Набери *123#, вибери Internet Poslugy, потім I-net u roumingu і Pidkliuchyty.
  • Надішли SMS з текстом 74 VKL на номер 123 і підтверди свій запит.

Відключення послуги відбувається автоматичено через 10 днів після замовлення або раніше цього терміну при вичерпанні ввключеного до складу послуги обсягу Інтернет трафіку у розмірі 100 Мб.




 
Як перевірити наявність та відключити заборони в телефоні?

Перевірити наявність встановлених заборон на здійснення / прийом дзвінків, відправку / прийом SMS або Інтернет Ви можете в меню свого телефону, керуючись інструкцією або скориставшись одним з наступних кодів:

Вихідні дзвінки та SMS

Запит стану послуги

*#33*#

Відміна

#33*<пароль>#

Вхідні дзвінки та SMS

Запит стану послуги

*#35*#

Відміна

#35*< пароль >#

Вихідні міжнародні дзвінки та SMS

Запит стану послуги

*#331*#

Відміна

#331*< пароль >#

Вхідні дзвінки та SMS за межами України

Запит стану послуги

*#351*#

Відміна

#351*< пароль>#

Відміна всіх видів заборон на дзвінки

Встановлення

#330*< пароль >#

, де пароль - це чотири цифри, які абонент встановлює в телефоні самостійно.


 
Як в роумінгу буде відображатися назва оператора на екрані мого телефона?

Можливі разні варіанти відображення назви одного оператора на екрані телефону. Щоб дізнатися, як може відображатися назва оператора на екрані телефона в обраній вамі країні, перегляньте доданий файл.

 
Що означає вибір мережі?

Після вибору мережі в ручному режимі, телефон буде використовувати тільки обрану мережу. Якщо в якийсь час ця мережа буде недоступна, то на екрані з'явиться надпис «Немає сервісу» («Noservice») і здійснення дзвінків, відправка повідомлень чи доступ до мережі Інтернет в мережі даного оператора будуть недоступними. Це може означати, що Ви перебуваєте в місці, де відсутній сигнал даного оператора або сигнал є слабким. У такому випадку рекомендуємо перезавантажити телефон (вимкнути і знову ввімкнути) та повторити пошук оператора вручну. Якщо в даному місці сигал відсутій, повторіть вибір мережі перемістившись по місцевості туди, де сигнал даного оператора є стабільним.

Обравши автоматичний режим вибору оператора, телефон буде підключатися до тієї мережі, сигнал якої є найбільш сильним та може автоматично переключатися з однієї мережі в іншу.

Компанія «Астеліт» не несе відповідальність за роботу іноземних операторів, в мережах яких Ви реєструєтесь, перебуваючи за кордоном.

 
Якою буде тарифікація MMS у роумінгу?

Якщо ви надсилаєте MMS на номер українського мобільного оператора, то тарифікація здійснюється відповідно до умов вашого тарифного плану, або за стандартною вартістю. Додатково тарифікується GPRS трафік відповідно мережі реєстрації та умов пропозиції"Легкий роумінг".

Якщо ви надсилаєте MMS на номер закордонного оператора, то тарифікація здійснюється по тарифу 5.00 грн (з ПДВ та ПФ). Додатково тарифікується GPRS трафік відповідно мережі реєстрації та умов пропозиції "Легкий роумінг".

 
Чи можна використовувати бонуси в роумінгу?

Ні. Тарифікація послуг у роумінгу здійснюється тільки з основного рахунку, бонусні кошти, хвилини, повідомлення та МБ в роумінгу не діють.


Чи відповіли ми на ваше питання?
 
В якому форматі необхідно набирати номер телефону?

Перебуваючи за кордоном номер телефону слід набирати в міжнародному форматі:

+, код країни, код міста (код мережі оператора), номер телефону

Наприклад:

щоб зателефонувати в центр підтримки абонентів lifecell, слід набирати:

+380635433111,

де «+» - міжнародний префікс*,

380 - код України,

63 - код мережі lifecell (63 або 93),

5433111 - номер телефону.

* Правила набору символу «+» Ви знайдете в інструкції до Вашого телефонного апарату.

 
Як перевірити, чи підключена послуга «Легкий роумінг»?

Наберіть комбінацію *112# та оберіть розділ «Активні послуги». Якщо послуга підключена за Вашим номером на даний момент, то вона буде відображена в списку.

Для підключення послуги «Легкий роумінг» набирайте *141*3#.

 
Зв'язок з представником служби підтримки lifecell?

Зателефонуйте за номером 0635433111.

Дзвінок безкоштовний.


 
 

Текст помилки

Коментар

відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту

Увага789789


Если Вы были автоматически перемещены на данную страницу, значит в данный момент Вы используете устаревшую версию Интернет браузера, которая технически больше не поддерживается производителем и порталом lifecell.com.ua